Repository logo
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Log In
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • Research Outputs
  • Fundings & Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Log In
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Scientific Publication
  3. Scientific Journal of Van Lang University
  4. Scientific Journal of VLU - Volume 4
  5. Scientific Journal of VLU - Volume 4 - Issue 23
  6. Một số giải pháp nhằm nâng cao chất lượng quản lý trong giảng dạy online
 
  • Details
Options

Một số giải pháp nhằm nâng cao chất lượng quản lý trong giảng dạy online

Journal
Scientific Journal of Van Lang University
ISSN
2525-2429
Date Issued
2020-09
Author(s)
Phan Tấn Bình
Abstract
Hình thức giảng dạy online đã được triển khai phổ biến với nhiều tiện ích và hiệu quả: thu hút nhiều học viên, giảm chi phí học tập, chủ động thời gian. Khó khăn lớn nhất trong việc tổ chức là làm sao đánh giá kết quả học tập của học viên chính xác và công bằng. Trong khuôn khổ bài viết, chúng tôi xin đề cập đến một số giải pháp đối với từng mô hình giảng dạy cụ thể.
Subjects

Trực tuyến

moodle

polly

completion

File(s)
SJ233.pdf (621.12 KB)
Get Involved!
  • Source Code
  • Documentation
  • Slack Channel
Make it your own

DSpace-CRIS can be extensively configured to meet your needs. Decide which information need to be collected and available with fine-grained security. Start updating the theme to match your Institution's web identity.

Need professional help?

The original creators of DSpace-CRIS at 4Science can take your project to the next level, get in touch!

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback