Repository logo
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Log In
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • Research Outputs
  • Fundings & Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Log In
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Scientific Publication
  3. Journal Articles
  4. Journal Articles - Educational and Pedagogy
  5. Journal Articles - Educational and Pedagogy - 2020
  6. Nhận thức của sinh viên không chuyên ngữ đối với ứng dụng E Learning trong việc dạy và học tiếng Anh
 
  • Details
Options

Nhận thức của sinh viên không chuyên ngữ đối với ứng dụng E Learning trong việc dạy và học tiếng Anh

Journal
Tạp chí Khoa học Đại học Mở TP.HCM
ISSN
1859-3453
Date Issued
2020
Author(s)
Đinh Thị Triều Giang
Abstract
Nghiên cứu này nhằm mục đích hiểu rõ suy nghĩ của sinh viên Đại học Văn Lang đối với việc học tiếng Anh qua hình thức trực truyến, cũng như đánh giá sự hiệu quả của hình thức E-Learning đối với việc dạy và học tiếng Anh tổng quát trong Trường Đại học Văn Lang.
Subjects

"EFL

E-Learning

học tiếng Anh trực tu...

File(s)
notepad.txt (0 B)
Get Involved!
  • Source Code
  • Documentation
  • Slack Channel
Make it your own

DSpace-CRIS can be extensively configured to meet your needs. Decide which information need to be collected and available with fine-grained security. Start updating the theme to match your Institution's web identity.

Need professional help?

The original creators of DSpace-CRIS at 4Science can take your project to the next level, get in touch!

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback