Repository logo
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Log In
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • Research Outputs
  • Fundings & Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Log In
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Scientific Publication
  3. Scientific Journal of Van Lang University
  4. Scientific Journal of VLU - Volume 3
  5. Scientific Journal of VLU - Volume 3 - Issue 17
  6. Chuyển hóa sư phạm các kiến thức trong dạy học đại số tuyến tính nhằm tối ưu hóa sự lĩnh hội kiến thức cho sinh viên
 
  • Details
Options

Chuyển hóa sư phạm các kiến thức trong dạy học đại số tuyến tính nhằm tối ưu hóa sự lĩnh hội kiến thức cho sinh viên

Journal
Scientific Journal of Van Lang University
ISSN
2525-2429
Date Issued
2019-09
Author(s)
Nguyễn Văn Lộc
Abstract
Thông qua khảo sát quá trình chuyển hóa sư phạm kiến thức đại số tuyến tính, bài viết đề xuất một cách tiếp cận trong hình thành kiến thức các môn học dạy cho sinh viên.
Subjects

Chuyển hóa sư phạm

kiến thức đại số tuyế...

File(s)
SJ182.pdf (687.74 KB)
Get Involved!
  • Source Code
  • Documentation
  • Slack Channel
Make it your own

DSpace-CRIS can be extensively configured to meet your needs. Decide which information need to be collected and available with fine-grained security. Start updating the theme to match your Institution's web identity.

Need professional help?

The original creators of DSpace-CRIS at 4Science can take your project to the next level, get in touch!

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback