Repository logo
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Log In
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • Research Outputs
  • Fundings & Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Log In
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Scientific Publication
  3. Master Theses
  4. Master Theses - Business Administration
  5. Master Theses - Business Administration - 2021
  6. Các yếu tố ảnh hưởng đến sự hài lòng của khách hàng về chất lượng dịch vụ tại hệ thống siêu thị Big C thành phố Hồ Chí Minh
 
  • Details
Options

Các yếu tố ảnh hưởng đến sự hài lòng của khách hàng về chất lượng dịch vụ tại hệ thống siêu thị Big C thành phố Hồ Chí Minh

Date Issued
2021
Author(s)
Nguyễn Tấn Đạt
PGS. TS. Nguyễn Hải Quang
Subjects

chất lượng dịch vụ

sự hài lòng của khách...

an toàn

cách thức trưng bày h...

sự đa dạng của hàng h...

File(s)
6.Cac yeu to anh huong_Chuong 3.pdf (396.84 KB)
7.Cac yeu to anh huong_Chuong 4.pdf (606.22 KB)
  View More
Get Involved!
  • Source Code
  • Documentation
  • Slack Channel
Make it your own

DSpace-CRIS can be extensively configured to meet your needs. Decide which information need to be collected and available with fine-grained security. Start updating the theme to match your Institution's web identity.

Need professional help?

The original creators of DSpace-CRIS at 4Science can take your project to the next level, get in touch!

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback