Repository logo
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Log In
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • Research Outputs
  • Fundings & Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Log In
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Scientific Publication
  3. Master Theses
  4. Master Theses - Business Administration
  5. Master Theses - Business Administration - 2021
  6. Các yếu tố ảnh hưởng đến sự hài lòng của người dân đối với chất lượng dịch vụ hành chính công tại UBND Quận Phú Nhuận
 
  • Details
Options

Các yếu tố ảnh hưởng đến sự hài lòng của người dân đối với chất lượng dịch vụ hành chính công tại UBND Quận Phú Nhuận

Date Issued
2021
Author(s)
Trần Thị Hạnh
TS. Nguyễn Văn Tiến
Subjects

hành chính công

chất lượng dịch vụ

phân tích nhân tố EFA...

sự đảm bảo

sự tin cậy

File(s)
6.Các yếu tố ảnh hưởng_Chương 4.pdf (500.53 KB)
7.Các yếu tố ảnh hưởng_Chương 5.pdf (208.23 KB)
  View More
Get Involved!
  • Source Code
  • Documentation
  • Slack Channel
Make it your own

DSpace-CRIS can be extensively configured to meet your needs. Decide which information need to be collected and available with fine-grained security. Start updating the theme to match your Institution's web identity.

Need professional help?

The original creators of DSpace-CRIS at 4Science can take your project to the next level, get in touch!

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback