Repository logo
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Log In
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • Research Outputs
  • Fundings & Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Log In
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Scientific Publication
  3. Scientific Journal of Van Lang University
  4. Scientific Journal of VLU - Volume 4
  5. Scientific Journal of VLU - Volume 4 - Issue 23
  6. Tương tác trong dạy học E-learning đại số tuyến tính cho sinh viên Trường Đại học Văn Lang
 
  • Details
Options

Tương tác trong dạy học E-learning đại số tuyến tính cho sinh viên Trường Đại học Văn Lang

Journal
Scientific Journal of Van Lang University
ISSN
2525-2429
Date Issued
2020-09
Author(s)
Nguyễn Văn Lộc
Abstract
Bài viết trình bày một vài giải pháp “tái cấu trúc” một số nội dung Đại số tuyến tính cho phù hợp trong dạy học tương tác E-learning, đồng thời chỉ ra những khác biệt cơ bản giữa dạy học E-learning và dạy học truyền thống.
Subjects

Tương tác

tái cấu trúc

dạy học e-learning

File(s)
SJ242.pdf (456 KB)
Get Involved!
  • Source Code
  • Documentation
  • Slack Channel
Make it your own

DSpace-CRIS can be extensively configured to meet your needs. Decide which information need to be collected and available with fine-grained security. Start updating the theme to match your Institution's web identity.

Need professional help?

The original creators of DSpace-CRIS at 4Science can take your project to the next level, get in touch!

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback