Repository logo
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Log In
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • Research Outputs
  • Fundings & Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Log In
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Scientific Publication
  3. Scientific Journal of Van Lang University
  4. Scientific Journal of VLU - Volume 3
  5. Scientific Journal of VLU - Volume 3 - Issue 14
  6. Dạy học hiện đại - Phương pháp phát triển giáo dục
 
  • Details
Options

Dạy học hiện đại - Phương pháp phát triển giáo dục

Journal
Scientific Journal of Van Lang University
ISSN
2525-2429
Date Issued
2019-03
Author(s)
Trần Thư Hà
Abstract
Dạy học hiện đại là một trong những phương pháp nâng cao chất lượng giảng dạy. Kết quả nghiên cứu cho thấy, khi người dạy sử dụng phương pháp dạy học hiện đại, người học “được học” chứ không “bị học”. Vì người học trở thành trung tâm của hoạt động học, chia sẻ những kiến thức và kinh nghiệm của mình đồng thời ghi nhớ sâu kiến thức và tăng khả năng áp dụng vào thực tế lên gấp 3 - 4 lần so với cách dạy học truyền thống, mang tính chất học thụ động một chiều.
Subjects

Dạy học hiện đại

dạy học truyền thống

người dạy

người học

phương pháp

File(s)
SJ168.pdf (521.15 KB)
Get Involved!
  • Source Code
  • Documentation
  • Slack Channel
Make it your own

DSpace-CRIS can be extensively configured to meet your needs. Decide which information need to be collected and available with fine-grained security. Start updating the theme to match your Institution's web identity.

Need professional help?

The original creators of DSpace-CRIS at 4Science can take your project to the next level, get in touch!

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback