Repository logo
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Log In
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • Research Outputs
  • Fundings & Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Log In
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Scientific Publication
  3. Scientific Journal of Van Lang University
  4. Scientific Journal of VLU - Volume 3
  5. Scientific Journal of VLU - Volume 3 - Issue 17
  6. Mang giáo dục cảm xúc vào giảng đường đại học
 
  • Details
Options

Mang giáo dục cảm xúc vào giảng đường đại học

Journal
Scientific Journal of Van Lang University
ISSN
2525-2429
Date Issued
2019-09
Author(s)
Lê Thùy Linh
Abstract
Hiện nay, trí tuệ cảm xúc được xem là một chỉ số dự đoán quan trọng với sự thành công trong học tập, phát triển nghề nghiệp, chất lượng mối quan hệ cũng như mức độ hài lòng, hạnh phúc của cá nhân và sự kết nối của tập thể. Bài viết đề cập đến trí thông minh cảm xúc, tầm quan trọng của trí thông minh cảm xúc trong môi trường giáo dục đại học và một số gợi ý trong việc tích hợp giáo dục cảm xúc vào chương trình giảng dạy đại học.
Subjects

Trí tuệ cảm xúc (EI)

giáo dục cảm xúc

File(s)
SJ200.pdf (539.25 KB)
Get Involved!
  • Source Code
  • Documentation
  • Slack Channel
Make it your own

DSpace-CRIS can be extensively configured to meet your needs. Decide which information need to be collected and available with fine-grained security. Start updating the theme to match your Institution's web identity.

Need professional help?

The original creators of DSpace-CRIS at 4Science can take your project to the next level, get in touch!

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback